2012. október 8., hétfő

Lelkem szavai - 03.07. 18:10



Képtelenségnek tartom ezt az egészet, mégis megtettem, amit kért.
Miután magamhoz tértem – fogalmam sincs, hogy mennyi ideig voltam eszméletlen – bezárkóztam, majd fogtam a kedvenc Lonsdale-es táskámat és minden szükséges dolgot eltettem.
Ezután pedig vártam, nem tudtam mást tenni.
A percek óráknak tűntek. Idegeim pattanásig feszültek a türelmetlenségemnek köszönhetően. De képtelen voltam lenyugodni. Az ember ilyen helyzetben egyáltalán nyugodt tudna maradni?
Kapok egy rejtélyes levelet, ami a halott – vagy csak halottnak hitt – vőlegényem hangján kezd el beszélni hozzám, miközben az orrom előtt lebeg. És közli velem, hogy veszélyben vagyok, Ő él és virul, és egy idegent küld értem, aki elvisz hozzá. Ez Őrület!
Pillantásom az órára tévedt és döbbenten vettem észre, hogy már kilenc óra is elmúlt.
Éppen feladtam volna a várakozást és indultam volna zuhanyozni, mikor valaki háromszor kopogott az ajtón. Ijedtemben majdnem felsikítottam, de szerencsére, még időben erőt vettem magamon.
Hangosan dübörgő szívvel sétáltam az ajtóhoz, majd miután vettem egy mély levegőt kezemet a kilincsre csúsztattam, és talán a kelleténél lassabban nyitottam ki.
Az ajtó túloldalán egy nálam legalább egy fejjel alacsonyabb szőke bombázó állt.
Még mielőtt jobban szemügyre vehettem volna halkan megszólalt.
- Ne vágj ilyen ijedt képet – pillantott ki fekete napszemüvege mögül. – Tom küldött, szóval ne félj.
Képtelen voltam bármit is kinyögni.
- Oké, akkor most ezt a te érdekedben teszem, szóval ne fejezz le, mikor felébredsz – sóhajtott fel türelmetlenül, miközben tenyerével lehelet finoman végigsimított arcomon.
- Mi a… - de mielőtt befejezhettem volna minden elsötétült körülöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése